Barvy na vašem monitoru se mohou, v
závislosti na jeho nastavení, lišit od skutečnosti.
Obchodní
a reklamační podmínky
prodejce
„U Vincenta“
U
Vincenta, IČO: 72795107, sídlem: Hnanice 12, Hrubá Skála, 51263, Česká
republika, tel: +420608324490, e-mail: obchod@uvincenta.cz
I.
Vymezení pojmů
- „Obchodem“ se pro účely těchto obchodních a reklamačních
podmínek rozumí internetový prostor na internetové doméně www.uvincenta.cz
v němž Prodejce pod prodejním názvem „U Vincenta“ nabízí
své Zboží k prodeji Zákazníkům.
- „Prodejcem“ se rozumí provozovatel Obchodu - U Vincenta, IČO:
72795107, sídlem: Hnanice 12, Hrubá Skála, 51263, Česká republika, tel:
+420608324490, e-mail: obchod@uvincenta.cz
- „Zbožím“ se rozumí věci a produkty nabízené Prodejcem k prodeji
v Obchodu.
- „Zákazníkem“ se rozumí uživatel Obchodu, jenž má zájem o koupi
konkrétního Zboží.
- „Spotřebitelem“, se rozumí každý člověk, který s Prodejcem
uzavírá obchod prostřednictvím Obchodu mimo rámec své podnikatelské
činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. Na takového
Spotřebitele se vztahují ujednání, u nichž je tak výslovně uvedeno.
- „Objednávkou“ se rozumí vyplněný objednávkový formulář určený
pro konkrétní Zboží v rámci objednávkového elektronického systému Obchodu.
- Zkratkou „OZ“ se rozumí zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,
v platném znění.
II.
Nákup Zboží
- Zákazník je oprávněn objednat prostřednictvím Obchodu a jeho
elektronického objednávkového systému konkrétní Zboží, o jehož koupi má
zájem. Vyplněním registračního formuláře Obchodu, registrací
v Obchodu, vyplněním kteréhokoli objednávkového formuláře
v rámci Obchodu a odesláním kterékoli Objednávky v rámci Obchodu
projevuje vždy Zákazník zároveň souhlas s těmito obchodními a reklamačními
podmínkami určenými pro nákup Zboží v Obchodu a také se zpracováním
jeho osobních údajů uvedených v Objednávce (viz. čl. XII - Ochrana
osobních údajů).
- Samotné uveřejnění a nabízení Zboží Prodejcem v Obchodu není ještě
návrhem na uzavření kupní smlouvy ohledně daného Zboží ze strany Prodejce,
ale pouze informačním zveřejněním dodavatelských možností Prodejce. Pro
prezentaci Zboží prostřednictvím Obchodu a též pro prezentaci možnosti
jeho objednání a koupě se tedy nepoužije §1732 odst. 2 OZ, přičemž taková
prezentace Zboží v Obchodu tak ještě není právně účinným návrhem
Prodejce na uzavření smlouvy k takovému Zboží.
- Za návrh na uzavření kupní smlouvy ze strany Zákazníka prostřednictvím
Obchodu ohledně konkrétního Zboží je považováno vždy teprve doručení
Objednávky Zákazníka na koupi daného Zboží Prodejci.
- Odesláním Objednávky projevuje vždy Zákazník zároveň souhlas s těmito
obchodními a reklamačními podmínkami a závazně si objednává Zboží uvedené
v Objednávce.
- Prodejce potvrdí Zákazníkovi doručení Objednávky bez zbytečného
odkladu. Potvrzení o doručení Objednávky Prodejcem se ještě nepovažuje za
přijetí návrhu na uzavření kupní smlouvy.
- Teprve okamžik, kdy Prodejce vyrozumí Zákazníka o přijetí jeho
Objednávky, se považuje za přijetí návrhu na uzavření kupní smlouvy
Prodejcem se Zákazníkem ohledně konkrétního Zboží uvedeného
v Objednávce a teprve okamžikem takového vyrozumění tedy dochází mezi
Zákazníkem a Prodejcem k uzavření kupní smlouvy ke konkrétnímu
objednanému Zboží.
- Obsah kterékoli kupní smlouvy dle odst. 6 je pak vždy dán obsahem
přijatého návrhu (objednávky) Zákazníka, tedy jak předmět koupě, tak i
jeho cena, způsob dodání a další podmínky sjednané v rámci takto přijatého
návrhu, přičemž ostatní smluvní náležitosti takové kupní smlouvy jsou
definovány těmito obchodními a reklamačními podmínkami.
- Pokud si Zákazník v rámci Objednávky vybral dodání Zboží jeho
odesláním na adresu určenou Zákazníkem, odešle Prodejce toto Zboží na
takovou adresu poté, co bude dané Zboží připraveno u Prodejce
k expedici.
III.
Realizace Objednávky
- K provedení řádné Objednávky je Zákazník povinen vyplnit veškeré
povinné údaje v objednávkovém elektronickém systému Obchodu.
- Doručená Objednávka Zákazníka se považuje za nepřijatou a odmítnutou
ze strany Prodejce zejména tehdy, jestliže Prodejce vyrozumí Zákazníka, že
(i) Objednávku nepřijímá či odmítá, (ii) objednané Zboží není možno dodat,
anebo v případě, že Prodejce nevyrozumí Zákazníka o přijetí Objednávky dle
čl. II bodu 6 nejpozději do 20 pracovních dnů od jejího odeslání
Zákazníkem.
- Pokud je objednané Zboží možno dodat, avšak v mezidobí došlo ke změně
podmínek dodávky daného Zboží (např. Zboží je možno dodat v jiné ceně,
kvalitě, či provedení), je Prodejce oprávněn vyrozumět o této skutečnosti
Zákazníka s žádostí o vyjádření, zda má Zákazník zájem o Zboží za takto změněných
podmínek, a zároveň s poskytnutím lhůty pro takové vyjádření.
- Jestliže se Zákazník vyjádří Prodejci dle odst. 3 ve lhůtě určené
Prodejcem, že má zájem o Zboží i za změněných podmínek, považuje se takové
vyrozumění za novou Objednávku a dále se postupuje jako u nové Objednávky.
- Jestliže se Zákazník nevyjádří dle odst. 3 ve lhůtě určené Prodejcem,
že má zájem o Zboží i za změněných podmínek, považuje se marné uplynutí
takové lhůty za zrušení Objednávky Zákazníkem.
- Objednávka učiněná Zákazníkem je pro Zákazníka závazná.
IV.
Informace Zákazníka
- S ohledem na povinnost Prodejce dle OZ poskytuje Prodejce těmito
obchodními a reklamačními podmínkami Zákazníkovi informace, jež jsou
nezbytné k uzavření smlouvy a náležité informovanosti Zákazníka o
realizaci konkrétního obchodu.
- Identifikační údaje Prodejce jsou uvedeny v čl. I odst. 2 těchto
obchodních a reklamačních podmínek.
- Název, hlavní charakteristika Zboží a jeho cena je vždy uvedena ve
specifikaci Zboží v příslušné sekci Obchodu, přičemž tím, že Zákazník
ohledně takového Zboží učiní Objednávku, dává najevo, že se již
v předstihu s popisem daného Zboží i jeho cenou seznámil.
- Cena Zboží v rámci Obchodu je vždy uvedena bez daní a bez dalších
poplatků, není-li uvedeno jinak.
- Zákazník je povinen uhradit kupní cenu s daní příslušnou k danému
Zboží či smlouvě.
- V rámci Objednávky a před jejím odesláním bude vždy zároveň
Zákazníkovi zobrazena a uvedena i cena po připočtení příslušných daní
(DPH) a po připočtení dalších poplatků a nákladů (např. poplatek za ekologickou
likvidaci dle zák. č. 185/2001 Sb., o odpadech, v platném znění, a náklady
za dodání a dopravu).
- Prodejce neúčtuje Zákazníkům žádné náklady vznikající použitím
komunikačních prostředků na dálku, a takové náklady na své straně tedy
nese Zákazník sám.
- Vyplněním a odesláním Objednávky v rámci objednávkového elektronického
systému Obchodu Zákazník na dobu neurčitou souhlasí, že mohou být
Prodejcem Zákazníkovi na adresu jeho uvedeného bydliště či sídla zasílána
reklamní sdělení Prodejce a dále, že mu na jeho vyplněnou emailovou adresu
mohou být zasílána obchodní sdělení Prodejce. Tento souhlas je Zákazník
oprávněn kdykoli odvolat.
- Nabídka Zboží Obchodu je platná vždy po dobu určenou u každého
konkrétního Zboží v rámci specifikace Zboží v příslušné sekci Obchodu,
přičemž pokud doba platnosti nabídky není uvedena, má se za to, že nabídka
zboží platí do odvolání či do vyčerpání zásob.
- Každá uzavřená kupní smlouva v rámci obchodu je dále Prodejcem
archivována v rámci jeho obchodní a účetní evidence a na vyžádání
Zákazníka může být tomuto následně zpřístupněna po uhrazení manipulačních
nákladů na takové zpřístupnění.
- Kroky vedoucí k uzavření kupní smlouvy v rámci Obchodu jsou
obecně popsány těmito obchodními a reklamačními podmínkami.
- Kupní smlouva může být uzavřena v českém nebo i slovenském
jazyce.
- V rámci objednávání kteréhokoli Zboží je Zákazník oprávněn do
konečného odeslání Objednávky měnit obsah Objednávky či opravovat chyby
učiněné v Objednávce.
- Na žádost Spotřebitele je Prodejce povinen vydat doklad o zakoupení
výrobku nebo o poskytnutí služby s uvedením data prodeje výrobku nebo
poskytnutí služby, o jaký výrobek nebo o jakou službu se jedná a za jakou
cenu byl výrobek prodán nebo služba poskytnuta, spolu s identifikačními
údaji Prodejce obsahujícími jméno a příjmení nebo název nebo obchodní
firmu, případně název Prodejce, jeho identifikační číslo osoby, pokud
zvláštní právní předpis nestanoví jinak. Při prodeji použitých nebo
upravovaných výrobků, výrobků s vadou nebo výrobků, jejichž užitné
vlastnosti jsou jinak omezeny, musí být tyto skutečnosti v uvedeném
dokladu zřetelně vyznačeny.
V.
Dodání Zboží
- Způsob dodání Zboží zvolí zákazník vždy v rámci vyplnění
Objednávky, kde je specifikována i cena a forma dodání.
- Nevyzvedne-li si Zákazník Zboží zasílané dobírkou ve lhůtě jejího
uložení na poště při dodání prostřednictvím České pošty, a.s. nebo
nepřevezme-li Zákazník doručované Zboží od zasilatele v případě dodání
Zboží prostřednictvím jiného dopravce, a Zboží bude vráceno Prodejci,
uskladní Prodejce Zboží ve svém skladu do doby, než si jej Zákazník
vyzvedne nebo než Prodejce dle odst. 4 využije své právo odstoupit od
smlouvy.
- Zákazník je povinen za uskladnění dle odst. 2 uhradit Prodejci skladné
ve výši 100,-Kč za každý i započatý týden takového uskladnění.
- Jestliže Zboží bude vráceno Prodejci dle odst. 2, je Prodejce zároveň
oprávněn od kupní smlouvy odstoupit, kdy takovým odstoupením není dotčen
nárok Prodejce na vynaložené náklady s odesláním Zboží ani nárok na dosud
vzniklé skladné dle bodu 3.
- Není-li ujednán čas plnění, Prodejce odevzdá Zboží Spotřebiteli bez
zbytečného odkladu po uzavření smlouvy, nejpozději však do třiceti dnů.
- Má-li Prodejce Spotřebiteli Zboží odeslat, je Spotřebiteli odevzdáno v
okamžiku, kdy jej Spotřebiteli nebo jím určené osobě předá dopravce.
Určil-li však dopravce Spotřebitel, aniž mu byl Prodejcem nabídnut, je
Zboží Spotřebiteli odevzdáno v okamžiku, kdy jej Prodejce předá tomuto
dopravci; práva Spotřebitele vůči dopravci tím nejsou dotčena.
- Nepřevezme-li Spotřebitel Zboží v čase uvedeném v odst. 5, náleží
Prodejci skladné dle odst. 3
- Je-li Prodejce v prodlení s odevzdáním Zboží, může Spotřebitel od
smlouvy odstoupit, nesplní-li Prodejce svoji povinnost ani v dodatečné
přiměřené lhůtě, kterou mu Spotřebitel poskytl. Spotřebitel může od
smlouvy odstoupit bez dodatečné lhůty jen v případě, že Prodejce odmítl
plnit nebo je plnění v určeném čase nezbytné s ohledem na okolnosti při
uzavření smlouvy anebo Spotřebitel sdělil Prodejci před uzavřením smlouvy,
že je dodání v určitý čas nezbytné.
- Prodejce po odstoupení od smlouvy realizovaném dle odst. 8 vrátí bez
zbytečného odkladu Spotřebiteli všechna peněžitá plnění, která Spotřebitel
podle smlouvy uhradil.
VI.
Platební podmínky
- Platební podmínky zvolí zákazník vždy v rámci vyplnění Objednávky,
kde je specifikována i cena a forma platby.
VII.
Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží
(ustanovení
tohoto článku se vztahují pouze na Spotřebitele)
- Spotřebitel má právo od smlouvy uzavřené prostřednictvím Obchodu
odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů ode dne, kdy
Spotřebitel nebo jím určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme
Zboží.
- Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí Spotřebitel o
svém odstoupení od kupní smlouvy informovat Prodejce na jeho adresu uvedenou
v čl. I odst. 2 formou jednostranného právního jednání (například
dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxem
nebo e-mailem). Spotřebitel může použít níže v čl. XIV uvedený
vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však jeho povinností.
- Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy, postačuje
odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.
- Zboží, které Spotřebitel obdržel a ohledně něhož odstoupil od smlouvy
dle odst. 1 bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy
došlo k odstoupení od této smlouvy, je Spotřebitel povinen zaslat zpět na
adresu prodejce před uplynutím 14 dnů.
- Pokud Spotřebitel odstoupí od této smlouvy, vrátí Prodejce
Spotřebiteli bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne
obdržení vráceného Zboží nebo poté, co Spotřebitel prokáže, že Zboží
odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve, všechny platby, které Prodejce
od Spotřebitele obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných
nákladů vzniklých v důsledku Spotřebitelem zvoleného způsobu dodání, který
je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený Prodejcem).
Pro vrácení plateb použije Prodejce stejný platební prostředek, který
Spotřebitel použil pro provedení počáteční transakce, pokud Spotřebitel
výslovně neurčil jinak. V žádném případě tím Spotřebiteli nevzniknou další
náklady.
- Spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od smlouvy
dle odst. 1 odpovídá pouze za snížení hodnoty Zboží v důsledku nakládání s
tímto Zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou
a vlastnostmi Zboží, včetně jeho funkčnosti.
- Spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od smlouvy
dle odst. 1 však ponese náklady spojené s vrácením Zboží, a jde-li o
smlouvu uzavřenou prostřednictvím prostředku komunikace na dálku, výši
nákladů spojených s vrácením Zboží, nemůže-li být pro svou povahu vráceno
obvyklou poštovní cestou
- Spotřebitel nemá mimo jiné právo odstoupit podle tohoto článku od
smlouvy o dodávce Zboží vyrobeného podle požadavků Spotřebitele nebo
přizpůsobeného jeho osobním potřebám, nebo o dodávce Zboží v zapečetěném obalu,
které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné
vrátit poté, co jej Spotřebitel porušil.
- Ustanovení čl. VII se nevztahují na Zákazníka, který není
Spotřebitelem.
VIII.
Reklamace Zboží
- Spotřebitel je oprávněn vytknout vadu, jež se na Zboží projevila
v době dvou let od převzetí Zboží. Ustanovení předchozí věty neplatí
a nevztahuje se na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový
Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.
- Právo z vadného plnění Zákazníkovi nenáleží, pokud vadu sám způsobil.
Vadou věci není opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním nebo u
použité věci opotřebení odpovídající míře jejího předchozího používání.
- Práva z vad se též nevztahují především na vady, které:
- a) byly reklamovány po uplynutí doby dle odst. 1,
- b) jsou zapříčiněny nedovolenými nebo neodbornými zásahy do Zboží,
- c) byly způsobeny vyšší mocí nebo jinou vnější okolnosti nemající
původ v povaze Zboží.
- Při uplatnění práv z vad je Zákazník povinen přeložit reklamované
Zboží a kopii dokladu o koupi (faktury).
- V případě koupě Zboží osobním odběrem u Prodejce obdrží Zákazník
fakturu současně se zakoupeným Zbožím.
- Lhůty k uplatnění práva z vad začínají běžet od převzetí
Zboží Zákazníkem.
- V případě doručení Zboží dobírkou je Zákazník povinen při
převzetí si vždy zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu
zásilky znatelných poškození, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné
ztráty zásilky tato poškození a ztráty reklamovat u doručující služby i
Prodejce. Další manipulace s poškozenou zásilkou musí být provedena
pouze v souladu s pokyny Prodejce.
- Není-li poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky při jejím
předání a převzetí příjemcem zjevná, je Zákazník povinen oznámit Prodejci
vznik škody bez zbytečného odkladu, poté co ji zjistil, nejpozději však do
2 pracovních dnu ode dne doručení zásilky.
- S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba, je
Prodejce povinen přijmout reklamaci od Spotřebitele v kterékoli
provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment
prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i ve svém sídle. V
provozovně musí být po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený
vyřizováním spotřebitelských reklamací.
- Prodejce je povinen Spotřebiteli vydat při uplatnění reklamace písemné
potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy Spotřebitel reklamaci uplatnil, co
je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace Spotřebitel požaduje a
kontaktní údaje Spotřebitele pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy
- Spotřebitelská reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a
spotřebitel o tom musí být informován nejpozději do 30 dnů ode dne
uplatnění reklamace, pokud se Prodejce se Spotřebitelem nedohodne na delší
lhůtě. Je-li předmětem závazku poskytnutí digitálního obsahu, včetně
digitálního obsahu dodaného na hmotném nosiči, nebo služby digitálního
obsahu, musí být spotřebitelská reklamace vyřízena v přiměřené době s
přihlédnutím k povaze digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu a
k účelu, pro nějž je Spotřebitel požadoval.
- Po marném uplynutí lhůty podle odst. 11 může Spotřebitel od smlouvy
odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.
- Prodejce je povinen vydat Spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu
vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího
trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se
vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
IX.
Nároky z vad
- Spotřebitel má práva z vadného plnění dle §2165 a násl. OZ,
přičemž Prodejce též odpovídá za jakost Zboží při převzetí dle §2161 OZ.
Předchozí věta se však nevztahuje na Zákazníka, který není Spotřebitelem,
přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných
právních předpisů.
- Práva z vadného plnění je Zákazník uplatnit především dle §2169
OZ. Předchozí věta se však nevztahuje na Zákazníka, který není
Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle
příslušných právních předpisů.
X.
Posouzení reklamace
- V reklamaci je Zákazník povinen uvést i podrobný popis reklamované
vady Zboží.
- Dopravu reklamovaného Zboží hradí Zákazník.
- Reklamované Zboží nelze Prodejci zaslat na dobírku, k takové reklamaci
nebude Prodejcem přihlíženo.
- Po obdržení reklamovaného Zboží spolu s kopií faktury posoudí Prodejce
reklamované Zboží s ohledem na vady namítané Zákazníkem.
XI.
Vrácení Zboží
(článek
XI. se nevztahuje na vrácení Zboží dle čl. VII)
- V případech, na které se nevztahují ustanovení dle čl. VII, je
Zákazník je povinen vrátit Prodejci Zboží tehdy, jestliže dojde k zániku
kupní smlouvy mezi Prodejcem a Zákazníkem ke konkrétnímu Zboží, zejména
pak v případě účinného odstoupení některého účastníka od kupní smlouvy.
- Jestliže tak z jakéhokoli jiného důvodu než dle čl. VII vznikne
Zákazníkovi povinnost k vrácení Zboží Prodejci, je Zákazník povinen vrátit
Prodejci Zboží nejpozději do 20 dnů od vzniku takové povinnosti.
- V případě, že Zákazník převzal od Prodejce Zboží osobním odběrem, je
Zákazník povinen Zboží vrátit a předat Prodejci ve lhůtě dle odst. 2 v
prodejním místě Prodejce, kde si dříve Zboží převzal.
- V případě, že zákazník převzal od Prodejce Zboží dobírkou, je Zákazník
povinen Zboží vrátit Prodejci tak, že Zboží zašle ve lhůtě dle odst. 2 na
adresu Prodejce, ze které mu bylo Zboží odesláno, nebo jej v dané lhůtě na
uvedené adrese předá Prodejci.
- Zákazník je povinen předat Prodejci Zboží nepoškozené, čisté a se
všemi součástmi a příslušenstvím, jež byly součástí koupě.
- V případě porušení povinnosti dle odst. 5 je Prodejce oprávněn
vyúčtovat Zákazníkovi:
- a) částku odpovídající snížení hodnoty Zboží, které vzniklo
v důsledku nakládání Zákazníka se Zbožím,
- b) přímé náklady na opravu Zboží ve skutečné výši takových nákladů,
- c) přímé náklady na čištění Zboží,
- d) cenu chybějících součástí nebo příslušenství.
- Zákazník je povinen uhradit vyúčtované částky dle odst. 6 do 5 dnů od
oznámení takového vyúčtování Zákazníkovi.
- Ocitne-li se Zákazník v prodlení s vrácením Zboží, je Prodejce
oprávněn vyúčtovat Zákazníkovi smluvní pokutu ve výši 0,1% z kupní ceny
Zboží (včetně DPH), o jehož vrácení se jedná, která byla fakturována
Zákazníkovi při koupi Zboží, a to za každý i započatý den takového
prodlení. Nárok Prodávajícího na náhradu škody v plné výši není uhrazením
smluvní pokuty nikterak dotčen. Zákazník je povinen uhradit vyúčtovanou
smluvní pokutu do 5 dnů od oznámení jejího vyúčtování.
- Prodejce vrátí Zákazníkovi kupní cenu Zboží uhrazenou dříve Zákazníkem
(po případném započtení částek náhrady škody a částek dle odst. 6) teprve
poté, co Prodejci bude ze strany Zákazníka vráceno Zboží, ohledně něhož
Zákazník takto odstoupil od smlouvy.
- Ustanovení tohoto článku XI. se nevztahuje na případy, kdy dojde
k zániku smlouvy odstoupením Spotřebitele dle čl. VII.
XII.
Ochrana osobních údajů
- V případě, kdy Zákazník v rámci Obchodu, zejména při vyplňování a
zasílání Objednávky prostřednictvím objednávkového elektronického systému
Obchodu, bude žádán o poskytnutí osobních údajů uvedených v tom kterém
formuláři či Objednávce, bere Zákazník na vědomí, že není povinen takové
údaje poskytnout a jejich poskytnutí je tedy zcela dobrovolné.
- V případě neposkytnutí žádaných osobních údajů Zákazníkem však není
Prodejce povinen přijmout Objednávku, přičemž s ohledem na objednávkový
elektronický systém Obchodu může být další pokračování neúplně vyplněné
Objednávky automaticky zastaveno či ukončeno.
- V případě, že se Zákazník dobrovolně rozhodne poskytnout své osobní
údaje Prodejci, bere Zákazník na vědomí, že dobrovolně poskytuje své
osobní údaje v rozsahu uvedeném v konkrétním formuláři či Objednávce
Prodejci.
- Nakládání s osobními údaji ze strany Prodejce se řídí pravidly,
umístěnými na adrese WWW https://www.fler.cz/uzivatel/gdpr, s nimiž
se zákazník řádně seznámil před odsouhlasením těchto Obchodních a
reklamačních podmínek.
XIII.
Závěrečná ustanovení
- Vyplnění registračního formuláře Obchodu, registrací v Obchodu,
vyplněním kteréhokoli objednávkového formuláře v rámci Obchodu a
odesláním kterékoli Objednávky v rámci Obchodu nebo při navázání jiné
obdobné elektronické komunikace na dálku s Prodejcem prostřednictvím
Obchodu, se vždy zároveň považuje za potvrzení souhlasu s těmito
obchodními a reklamačními podmínkami.
- Uzavřená kupní smlouva stejně jako veškeré vztahy vzniklé mezi
Zákazníkem a Prodejcem při objednávání či prodeji Zboží prostřednictvím
Obchodu se řídí českým právem s vyloučením kolizních norem českého
práva.
- Je-li v těchto obchodních a reklamačních podmínkách užíváno označení
Zákazník a není výslovně uvedeno, že se konkrétní ustanovení týká pouze
Spotřebitele, vztahuje se vždy takové ustanovení v plném rozsahu i na
Zákazníka, který není Spotřebitelem.
- Dojde-li v souvislosti s koupí Zboží prostřednictvím Obchodu
ke sporu mezi Prodejcem a Spotřebitelem, má Spotřebitel právo na jeho
mimosoudní řešení dle zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele,
v platném znění, dochází-li k plnění na území České republiky; v
ostatních případech jen tehdy, souvisí-li plnění s podnikatelskou činností
provozovanou na území České republiky. Právo Spotřebitele na mimosoudní
řešení spotřebitelského sporu se nevztahuje na smlouvy uzavřené:
- a) v oblasti zdravotních služeb poskytovaných pacientům
zdravotnickými pracovníky za účelem poskytování zdravotní péče, včetně
předepisování, vydávání a poskytování léčivých přípravků a zdravotnických
prostředků,
- b) v oblasti služeb obecného zájmu nehospodářské povahy,
- c) s veřejnými poskytovateli dalšího nebo vysokoškolského vzdělávání.
Návrh
na mimosoudní řešení sporu podle uvedeného zákona je Spotřebitel oprávněn podat
k České obchodní inspekci (internetová stránka: www.coi.cz).
- Zákazník potvrzuje a prohlašuje, že souhlas s těmito obchodními a
reklamačními podmínkami učiněný zejména způsobem dle odst. 1, se mezi
účastníky považuje za souhlas písemný (resp. postavený naroveň souhlasu
písemnému) a veškerá ujednání obchodních a reklamačních podmínek za
sjednaná písemně (resp. postavená naroveň sjednání písemnému). Tam kde
tedy zákon výslovně vyžaduje pro taková ujednání písemnou formu, má se
mezi účastníky za to, že tato byla řádně dodržena a provedena již
odsouhlasením obchodních a reklamačních podmínek touto elektronickou formou.
- Zákazník dále výslovně prohlašuje a potvrzuje, že v dostatečném
předstihu před učiněním Objednávky Zboží a též před uzavřením smlouvy ke
Zboží byly Zákazníkovi ze strany Prodejce poskytnuty všechny informace,
které jsou obsahem těchto obchodních a reklamačních podmínek, s těmito se
předem plně seznámil, a že smlouva ke Zboží bude z jeho strany
uzavírána poté, co byl již před jejím uzavřením v dostatečném
předstihu seznámen s veškerými ujednáními, informacemi, prohlášeními
a upozorněními uvedenými v těchto obchodních a reklamačních
podmínkách, a tyto považuje za jasné a srozumitelné.
- Zákazník prohlašuje, že je plně seznámen s podmínkami těchto
obchodních a reklamačních podmínek a proti jejich znění a obsahu nemá
jakýchkoli výhrad.
XIV.
Vzorový
formulář pro odstoupení od smlouvy
(pouze
pro účely odstoupení Spotřebitelem dle čl. VII)
Oznámení
o odstoupení od smlouvy
- Adresát: .............................................
- Oznamuji, že tímto
odstupuji od smlouvy o nákupu zboží ......................................
- Datum
obdržení .....................................
- Jméno a příjmení
Spotřebitele .............................
- Adresa Spotřebitele
.......................
- Podpis Spotřebitele
.......................................
- Datum
..................................